kontrast

ustaw kontrast domyślny
ustaw kontrast nocny
ustaw kontrast czarny i biały
ustaw kontrast biały i czarny
ustaw konstrast czarny i żółty
ustaw kontrast żółty i czarny

czcionka

ustaw kontrast nocny
ustaw kontrast nocny
ustaw kontrast nocny

wsparcie

podkreśl elementy klikalne
finansowanie
Szukaj

NA

ZADANIE 12.1-12.2 oraz 12.5-12.36: Spotkanie z ekspertami zagranicznymi i krajowymi w zakresie kluczowych kompetencji dydaktycznych, miękkich i cyfrowych 

12.1 
Planuje się przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje w zakresie nowoczesnych metod dydaktycznych, również przy użyciu narzędzi cyfrowych, a także szkolenia wzmacniające kompetencje miękkie nauczycieli/ek akademickich UŚ z uwrażliwieniem na kwestie wynikające z zielonej i cyfrowej poprzemysłowej transformacji. Celem warsztatów jest przede wszystkim podniesienie kompetencji dydaktycznych uczestników i uczestniczek grupy docelowej, ale także uatrakcyjnienie oferty kształcenia.

12.2 Zadanie przewiduje spotkania z ekspertami zagranicznymi i krajowymi w zakresie nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych w tym ramach edukacji dla pokoju, edukacji dla zielonej transformacji oraz nowych technologii), polegające na spotkaniach wykładowych, spotkaniach konsultacyjnych oraz w eksperckim panelu dyskusyjnym.

12.5-12.36 Nowoczesny mentoring: Działanie stanowi połączenie tradycyjnej relacji „mistrz/ekspert – uczeń/klient” z podejściem maksymalnie spersonalizowanym – docenianym i pożądanym obecnie zarówno w środowisku akademickim, jak i biznesowym. Mentoring akademicki i/a mentoring biznesowy; budowanie relacji i doskonalenie kompetencji mentorskich; diagnozowanie kondycji i potrzeb rozwojowych studenta/pracownika uczelni i firmy/biznesmena; narzędzia, metody i modele mentoringowe przydatne w szkolnictwie wyższym/ biznesie oraz na płaszczyźnie współpracy; psychologia i logistyka zmiany itp. Zadania przewidują szereg szkoleń z zakresu umiejętności komunikacyjnych, koordynowania wielopoziomowej strategii współpracy w obrębie Uczelni, innowacyjne aspekty metod dydaktycznych, monitoring potrzeb otoczenia społeczno-gospodarczego, rozwijania kompetencji miękkich, wizyty studyjne oraz poznawanie odnawialnych źródeł energii i alternatywnych technik zarządzania transformacją energetyczną.