finansowanie
Szukaj

Nabór do udziału w zagranicznej wizycie studyjnej do HPI School of Design Thinking w Poczdamie

Nabór do udziału w zagranicznej wizycie studyjnej do HPI School of Design Thinking w Poczdamie

OGŁOSZENIE O NABORZE

Kandydatów na uczestników w zagranicznej wizycie studyjnej do HPI School of Design Thinking w Poczdamie

w ramach projektu „jUŚt transition – Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu” – FESL.10.25-IZ.01-0369/23-00.

Biuro ds. Projektów Ogólnouczelnianych ogłasza nabór uczestników do udziału w zagranicznej wizycie studyjnej do HPI School of Design Thinking w Poczdamie dla kadry dydaktycznej, oraz badawczo-dydaktycznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, która odbędzie się w dniach 09 – 12 grudnia 2025.

Wizyta będzie obejmować zapoznanie się z zasadami funkcjonowania HPI School of Design Thinking i założeń, realizacji programu w formule warsztatowej i efektów programu skierowanego do osób na stanowiskach kluczowych, które postrzegają transformację cyfrową i innowacje jako szansę na stworzenie wartości dodanej i chcą ją aktywnie promować. Dwa dni aktywnego uczestnictwa w organizacji prac w przedmiotowym zakresie oraz ewaluacji dotychczasowych osiągnięć HDI, pozwolą na zrozumienie idei i implementację dobrych praktyk w środowisku akademickim. Podczas wizyty zostaną zaprezentowane założenia programu pn. Wiodąca transformacja cyfrowa i innowacje, oferowanego przez Stanford Center for Professional Development i Hasso Plattner Institute (HPI) w zakresie edukacji, badań i praktyki w dziedzinie technologii cyfrowej, Design Thinking i przywództwa cyfrowego na potrzeby  wyzwań transformacji cyfrowej w organizacjach.   

NABÓR ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 07 – 21 października 2025 r.

Uczestnikiem wizyty może być pracownik dydaktyczny oraz badawczo-dydaktyczny, który:

– w wyznaczonym terminie przekaże osobiście, pocztą tradycyjną, lub wewnątrzuczelnianą do Biura ds. Projektów Ogólnouczelnianych (Rektorat pokój 3.31) komplet oryginałów dokumentów* (dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane). UWAGA! W załączniku nr 9 wymagany jest podpis bezpośredniego przełożonego (Dziekan, lub Dyrektor Instytutu, lub Dyrektor kierunku). Jeśli uzyskanie podpisu Przełożonego na dokumencie w terminie rekrutacji nie jest możliwe, prosimy o przekierowanie maila ze zgodą bezpośredniego przełożonego na udział w wizycie na adres: just.fesl@us.edu.pl

Komplet dokumentów zawiera:

Załącznik nr 1 Formularz zgłoszeniowy dla kadry dydaktycznej UŚ(docx, 1mb, PL)

Załącznik nr 5: Formularz klauzuli informacyjnej Instytucji Zarządzającej FESL 2021-2027(docx, 946kb, PL)

Załącznik nr 6: Formularz klauzuli informacyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach(docx, 945kb, PL)

Załącznik nr 7: Formularz osobowy uczestnika projektu(docx, 948kb, PL)

Załącznik nr 8: Deklaracja uczestnictwa w Projekcie(docx, 942kb, PL)

Załącznik nr 9: Karta wyboru formy wsparcia dla kadry dydaktycznej(docx, 949kb, PL)

Rekrutacja odbędzie się na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „jUŚt transition – Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu” – zarządzenie nr 143/2025 Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z dniach 14 sierpnia 2025 roku.

Wszystkie załączniki  przeznaczone są do wypełnienia tradycyjnego (papierowego) i w przypadku problemów z ich wypełnieniem/ szczególnych potrzeb zapraszamy do Biura Projektu – pokój 3.31, III piętro, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, gdzie można uzyskać asystę przy ich wypełnieniu. W przypadku zakwalifikowania do udziału w spotkaniu, prosimy również o zgłaszanie do Biura Projektu – pokój 3.31, III piętro, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice just.fesl@us.edu.pl specjalnych potrzeb wynikających z niepełnosprawności.

W przypadku wystąpienia bądź zaistnienia jakichkolwiek dyskryminacji lub zdarzeń ograniczających dostęp do projektu, każda osoba uczestnicząca w projekcie (każdy kandydat) może zwrócić się do:

  1. Koordynatora ds. dostępności
  2. Komisji ds. Równości i Różnorodności UŚ
  3. Rzecznika praw i wartości akademickich
  4. Rzecznika praw studenta i doktoranta

#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE